تعمیرات ال جی در رشت

پیشنهاد می کنیم تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در رشت را به نمایندگی تعمیرات الجی در این منطقه بسپارید. اطمینان داریم که بعد از یکبار اطمینان، از این پس نمایندگی ما گزینه اول انتخاب خواهد بود..

اگر به دنبال مراجعه به یک مرکز معتبر علمی جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در رشت هستید، پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیرات ال جی است. کافی است یکبار به این مرکز اعتماد کنید تا نتیجه اعتماد خود را به بهترین شکل ممکن شاهد باشید. وسیله شما را در کوتاه ترین زمان تعمیر می کنیم.

 

مزایای تعمیر فریزر ال جی در رشت

 

–       چندین شعبه از نمایندگی در این منطقه وجود دارد تا مشتریان بتوانند تعمیر وسیله خود در اسرع وقت تحت نظر تعمیرکاران حرفه ای ما انجام دهند.

–       تمامی تکنسین ها دارای مدرک علمی در زمینه تعمیر وسایل برقی بوده و مهارت عملی بالایی در این حرفه دارند.

–       در این نمایندگی دوره های آموزشی برای تعمیرکاران برگزار می شود تا سطح دانش آن ها براساس دانش جهانی بوده و در نتیجه کیفیت تعمیرات ارتقا یابد.

–       یکی از نگرانی های مشتریان در زمان خرابی یخچال فریزر، نحوه جابجایی این وسیله است. ام ابا وجود حمایت این نمایندگی،  به هیچ عنوان نگران جابجایی این مسئله نباشید. تعمیرکاران ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه نموده و در حضور خودتان شروع به کار می کنند.

–       تجهیزات کامل در اختیار تکنسین ها قرار می گیرد در نتیجه وسیله با کیفیت بالا تعمیر می شود.

–       تمامی هزینه های مصرفی در قالب یک فاکتور رسمی به مشتریان تحویل ارائه داده می شود.

–       تعمیرکاران ما موظف هستند بعد از اتمام تعمیر یخچال فریزر گارانتی تعمیرات را به شما تحویل می دهند تا اگر همین عیب باز هم در مدت معلوم بروز نمود، مسئولیت تعمیر آن بدون هزینه با نمایندگی باشد.

–       در صورتی که لازم باشد برخی از قطعات یخچال فریزر عوض شود، تعهد می دهیم در این مرکز از قطعه های اصلی استفاده شده و تمامی آن ها  دارای گارانتی طولانی مدت هستند.

–       در نمایندگی ما گروهی از کارشناسان مسئول ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی برای مشتریان هستند.

–       لازم است بدانید که نمایندگی ما هزینه تعمیر فریزر ال جی در رشت را حتی المقدور کاهش یافته و از سویی دیگر اگر گارانتی وسیله اعتبار داشت، با ارائه آن به نمایندگی از تخفیفات بیشتری بهره مند خواهید شد.

منبع : http://lgfixer.ir/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید