بیمه خودرو ایران

بیمه خودرو ایران مجموعه قوانین بیمه ای در خصوص جبران خسارات وارده به خودرو و سرنشینان آن و همچنین اشخاص ثالث می باشد که به وسیله بیمه گذار درخواست صدور داده می شود. درخواست دهنده بیمه خودرو می بایست مالک آن باشد و بیمه نامه جهت بیمه همان خودرو صادر می گردد و استفاده از آن برای خودرو دیگر ممکن نیست.

بیمه خودرو شرکت بیمه ایران در دو نوع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ارایه می گردد که در هر یک پوشش های گوناگونی تعیین شده و طبق آن میزان حق بیمه ای از بیمه گذار دریافت می گردد. طبق بیمه نامه، شرکت بیمه ایران ملزم می گردد نسبت به پرداخت خسارات طبق قوانین بیمه ایران اقدام نماید.

بیمه به عنوان پوششی مناسب برای امنیت مالی اشخاصی حقیقی و حقوقی به حساب می آید. خودرو نیز جزو مواردی است که احتمال خطر برای آنها بیشتر است. همچنین خودرو می تواند علاوه بر خسارات مالی، منجر به خسارات جانی نیز شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تمام جزئیات برای بیمه خودرو را بگوییم.

صدور آنلاین بیمه شخص ثالث ایران شامل خدمات پوشش بیمه در مواقعی است که اتومبیل شما در برخورد با شخص، اتومبیل و یا موتور سیکلت، خسارات جانی و مالی به جای گذاشته، در این شرایط شما مسئول پرداخت خسارات هستید که در صورت عدم داشتن بیمه شخص ثالث کلیه مبالغ توسط شخص شما می بایست به زیان دیده پرداخت گردد، اما در صورت داشتن بیمه شخص ثالث، شرکت بیمه ایران در صورت مقصر شناخته شدن شما، طبق تعرفه اقدام به پرداخت خساران جانی (دیه) و مالی (صدمه به خودرو یا موتورسیکلت یا اموال طرف مقابل) می نماید. توجه داشته باشید دارا بودن بیمه شخص ثالث برای کلیه خودرو ها الزامی است و عدم تهیه آن به منزله جرم و رفتاری خلاف قانون تلقی می شود.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران

منبع : https://iraninsurance724.com/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید