نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

یکی از مهمترین ویژگی های برند سامسونگ در تولید انواع لوازم برقی خانگی، طراحی و تولید وسایل برقی متناسب با تکنولوژی روز است به گونه ای که آخرین تحولات دنیا در زمینه ساخت لوازم برقی، در کالاهای برند سامسونگ دیده می شود. برای مثال در مورد یخچال ها، که مهمترین و اصلی ترین وسیله برقی در هر خانه ای به حساب می آیند، سامسونگ، چند فاکتور را در نظر گرفته است:

۱-   تفکیک فضاهای داخلی یخچال به قسمت های مختلف به منظور بیشترین استفاده از آن

۲-   طراحی فضای ویترین مانند درد اخل یخچال به منظور چیدمان منظم مواد

۳-   استفاده از کمپرسورهای خطی هوشمند به جهت تنظیم سریع دمای یخچال

۴-   جریان یافتن جریان هوای یکنواخت در کلیه قسمت های داخلی یخچال

با توجه به این که یخچال های سامسونگ هم از نظر کارایی و هم از نظر ویژگی های ظاهری، محبوبیت های زیادی را در میان مردم به دست آورده اند، لذا سامسونگ به منظور حمایت از تولیدات خود، با راه اندازی نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان نموده است.

هدف ما این است که در اولین فرصت وسیله شما را تعمیر نماییم تا نگرانی این موضوع برای شما رفع شود. در اولین قدم، راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرات سامسونگ شمال تهران را توسعه داده و علاوه بر امکان اعلام درخواست به صورت تماس تلفنی، شما می توانید با مراجعه به سایت و تکمیل فرم مربوطه، درخواست خود را ثبت کنید.

یکی از مهمترین اقدامات نمایندگی تعمیرات سامسونگ جنوب تهران در راستای تسریع در رسیدگی به درخواست مشتریان، امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین را فراهم نموده است. در زمان تکمیل فرم، علاوه بر مشخصات خود باید مشخصات وسیله و علائم ظاهری عیب موجود را ذکر کنید.

منبع : http://samsungfixers.com/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید