نمایندگی تعمیرات آبسال

ارائه خدمات پس از فروش توسط برند آبسال برای وسایل برقی تولیدی، مهمترین تضمین برای مشتری خواهد بود زیرا مشتری مطمئن است در زمان نصب، راه اندازی، تعمیرات و… می تواند به مراکز معتبر مراجعه کند. یکی از خدمات پس از فروش که برای وسایل برقی آبسال در نظر گرفت هشده است، نمایندگی تعمیرات آبسال غرب تهران است که این امکان را فراهم کرده است تا ساکنین این مناطق بهتر بتوانند از خدمات این نمایندگی استفاده کند.

تهران شهر بزرگی است و اغلب شهروندان تهرانی برای دسترسی به خدمات بیشتر به قسمت مرکزی تهران بزرگ مراجعه می کنند زیرا در مرکز تهران امکانات بیشتری وجود دارد به همین دلیل است که شرکت آبسال به منظور حمایت از مشتریان خود و جلب رضایت آن ها نمایندگی تعمیرات آبسال مرکز تهران را با کمک کارشناسان حرفه ای راه اندازی کرده است.

مشتریان عزیز برند آبسال ساکن در تبریز در صورتی که برای تعمیر وسایل خود به دنبال تعمیرکاران حرفه ای و ماهر هستند، کافی است با مرکز تعمیرات آبسال در تبریز تماس بگیرند. مسئولیت تمامی امر بر عهده ما خواهد بود تا وسیله همانند روز اول به شما تحویل داده شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال در مرکز تعمیرات آبسال در تبریز کاملاً رقابتی است. این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هزینه های مربوط به تعمیر را دریافت می‌کند. تمام هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات در قالب یک فاکتور شفاف به مشتریان ارائه می شود؛ بنابراین دیگر نگران هزینه تعمیر لوازم خانگی خود نباشید و تنها با یک تماس از خدمات با کیفیت تعمیرکاران این مجموعه در منزل خود استفاده کنید.

منبع : http://absalfixer.com/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید