تعمیر ماشین لباسشویی کندی

برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی در بومهن تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات کندی بومهن تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید. در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد شد. اگر به دنبال این هستید که بعد از تعمیر وسیله  باز هم همان عملکرد اولیه را شاهد باشید، توصیه می کنیم به جای اعتماد به یک تعمیرکار کم تجربه، از نمایندگی ما کمک بگیرید. به شما اطمینان می دهیم که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

خوشبختانه وجود نمایندگی تعمیرات کندی پردیس این امکان را فراهم نموده است که مشتریان تعمیر ماشین لباسشویی کندی در پردیس را تحت نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام دهند. تحت نظر کارشناسان و تعمیرکاران ما جایی برای نگرانی از بابت کیفیت تعمیر این وسیله نخواهد ماند. خدمات به گونه ای صورت می گیرد که نه تنها عیب موجود رفع شده بلکه کارایی آن ها بعد از تعمیرات هیچگونه افتی نداشته باشد.

 

در نمایندگی ما تمامی خدمات زیر توسط افراد ماهر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هدف ما حمایت همه جانبه مشتری در ارائه خدمات پس از فروش است:

۱-   ارائه مشاوره رایگان به مشتریان

در نمایندگی ما گروهی از کارشناسان مسئول پاسخگویی به سوالات مشتریان به صورت تلفنی هستند. کافی است با نمایندگی تماس گرفته و بدون پرداخت هزینه با مشاورین ما صحبت کنید. سعی بر این داریم که در صورت امکان مشتریان ما بتوانند عیوب سطحی در ماشین لباسشویی را بدون نیاز به تعمیرکار و با کمک راهنمایی متخصصین برطرف نمایند.

۲-   تعمیر ماشین لباسشویی در خانه

ما تعمیرگاه وسیله برقی را به منزل شما خواهیم آورد. شاید این حرف عجیب باشد اما کافی است امتحان کنید. ابتدا با نمایندگی تماس گرفته و خرابی ماشین لباسشویی را گزارش کنید. در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به منزل شما اعزام خواهد شد. تمامی تجهیزات مورد نیاز در اختیار مهندسین قرار گرفته و شما حتی می توانید تمام روند کار را زیر نظر داشته باشید.

۳-   تعمیر ماشین لباسشویی با هزینه و کیفیت مناسب

بحث هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیز بسیار اهمیت دارد. همه ما به دنبال این هستیم که تعمیر وسیله برقی خود را به تعمیرکارانی بسپاریم که به بهترین شکل دستگاه را تعمیر نموده و از طرفی هزینه آن مناسب باشد. نمایندگی ما در تعمیر ماشین لباسشویی کندی در رشت به این مسئله توجه داشته و علاوه بر ارائه تخفیف به مشتریان خود، گارانتی وسیله را نیز در نظر می گیرد. اگر ضمانت نامه از نظر زمانی اعتبار دارد، می توانید آن را به تعمیرکار تحویل دهید تا قیمت تمام شده کار برای شما مناسب تر باشد.

منبع : http://candyfixer.ir/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید