انواع بیمه پارسیان

بیمه های درمانی به انواعی از بیمه های گفته می شود که فرد بیمه گذار را در زمان بیماری حمایت نموده و هزینه های درمانی را تا میزان تعریف شده در بیمه نامه، پرداخت می کند. بیمه های درمانی هم مربوط به داخل کشور می شود و هم می توان در زمان سفر به خارج از کشور، از بیمه درمان خارج از کشور استفاده نمود تا در صورتی بیماری در آن کشور، این نوع بیمه هزینه های درمانی را تقبل نماید.

مسلما هر یک از ما به عنوان یک بیمه گذار ترجیح می دهیم برای استفاده از خدمات بیمه های درمانی، به سراغ شرکت هایی از بیمه برویم که سطح حمایتی آن ها بیشتر است و بیماری های بیشتری تحت پوشش خود قرار می دهند. در این راستا، می توان به بیمه درمان پارسیان اشاره نمود.

چرا بیمه عمر پارسیان ؟ یکی از انواع بیمه نامه هایی که در سال های اخیر بیشتر بر روی آن فرهنگ سازی شده است، بیمه عمر است. بیمه عمر با تمام بیمه نامه های دیگر متفاوت است و این تفاوت در نحوه خدمت رسانی دیده می شود. در بیمه نامه هایی که اکثرا مورد استفاده قرار می گیرند، بیمه گر زمان بروز خسارت به تعهدات خود عمل می کند ولی در مورد بیمه عمر، خسارتی وجود ندارد و در واقع این بیمه نامه نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید.

چندسالی است که در کشور ما، بیمه عمر به یکی از موارد بسیار واجب در طول دوره ی زندگی افراد تبدیل شده است. شرکت های بیمه ی زیادی مانند شرکت بیمه ی پارسیان، انواع خدمات بیمه ی عمر را به افراد ارائه می دهند..

یکی از مشاغلی که در جهان وجود دارد، شغل حمل و نقل وسایل، مواد غذایی، کالا و… است. برای مثال در نظر بگیرید که کارخانه ای تولید کننده وسایل برقی است و حال باید پس از تولید، این وسایل را به شرکت ها و نمایندگی های تحت نظارت خود منتقل کند تا فروش این وسایل صورت گیرد. حال در حین انتقال از کارخانه به شرکت ها، باید امنیت وجود داشته باشد تا سرمایه داران کارخانه، با خیال آسوده اقدام به انتقال کنند. در این زمان است که بیمه باربری، اهمیت خود را نشان می دهد.

بیمه باربری پارسیان، یکی از انواع بیمه هایی است که شرکت های مسئول حمل و نقل کالا و مواد غذایی حتما باید از این نوع بیمه استفاده نمایند. احتمال وجود دارد که در حین انتقال کالا از مبدا به سمت مقصد، در مسیر اتفاقی بیافتد که کالاهای داخل کامیون را دچار خسارت کند در این صورت، مسئولیت جبران خسارت بر عهده شرکت انتقال دهنده است. حال اگر شرکت حمل و نقل از بیمه باربری استفاده کرده باشد، بیمه گر براساس قراداد بیمه نامه، خسارت را جبران نموده و در نتیجه هزینه سنگین از دوش شرکت حمل و نقل برداشته می شود.

منبع : http://parsianinsurance724.com/

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید