قیمت بلبرینگ ژاپنی

کشور ژاپن یکی از کشور های پیشتاز در امر تولید و فروش انواع  بلیرینگ می باشد. قیمت بلبرینگ ژاپنی نسبت به تولیدات کشور های دیگر به غیر از کشور چین کمتر می باشد و علاوه بر آن از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. در ادامه ی این مطالب قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع بلبرینگ ژاپنی و قیمت بلبرینگ ژاپنی آشنا کنیم تا اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه کسب کنید, پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

آشنایی با انواع مدل های برند بلبرینگ ژاپنی و قیمت بلبرینگ ژاپنی:

برای خرید بلبرینگ باید به کیفیت و برند آن توجه خاصی داشته باشید و این یک نکته ی بسیار مهم در هنگام خرید تمام محصولات صنعتی می باشد, در مورد قیمت این محصول صنعتی باید بگوییم با وجود این که این بلبرینگ ها از خارج از ایران صادر می شود اما قیمت آن همچنان مناسب می باشد .

از نمونه بلبرینگ های ژاپنی می توانیم به بلبرینگ  NACHI، KOYO، NSK، NTN  اشاره کنیم .

بلبرینگ ژاپنی نسبت به بلبرینگ های دیگر از قیمت و کیفیت بالایی بر خوردار می باشد.

از بهترین بلبرینگ ها در ژاپن می توانیم به بلبرینگ NACHI و همچنین بلبرینگ KOYO اشاره کنیم که نسبت به بقیه ی بلبرینگ ها از کارایی بیشتری نیز در صنایع گوناگون برخوردار هستند.

ساختار آنان هم یکی دیگر از نکات مهم برای خرید بلبرینگ ها می باشد, که باید به آن توجه کنید.

انواع بلبرینگ های ژاپنی:

همان طور که در قسمت بالای این مقاله اشاره ای کردیم به انواع بلبرینگ های ژاپنی در این قسمت از مقاله به طور وسیع تری به انواع آن خواهیم پرداخت.

  • بلبرینگ NACHI
  • بلبرینگ KOYO
  • بلبرینگ NSK
  • بلبرینگ NTN

شرکت NSK تولید کننده ی انواع بلبرینگ های ژاپنی می باشد که برای صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت EZO نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده ی بلبرینگ های ژاپنی می باشد، این شرکت بلبرینگ های خاص تولید می کند که از نوع بلبرینگ های مینیاتوری می باشند و از جنس استیل هستند.

همچنین یاتاقان صنعتی های ژاپنی نیز عبارتند از:

  • یاتاقان FYH
  • یاتاقان ASAHI 

قیمت مناسب به علاوه کیفیت بالای بلبرینگ های ژاپنی و دیگر یاتاقان های ژاپنی باعث شد که بسیاری از مشتریان و صنعتگران بلبرینگ و یاتاقان به سمت استفاده از بلبرینگ ژاپنی روی بیاورند و به سبب همین موضوع متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد سودجو به سمت فروش بلبرینگ و یاتاقان تقلبی ژاپنی روی آورده اند.

ما همیشه به مشتریان عزیز خود توصیه می کنیم تا برای خرید بلبرینگ ژاپنی و همچنین یاتاقان ژاپنی از شرکت های معتبر محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند زیرا در صورت نداشتن استاندارد های کافی هزینه زیادی را متحمل می شوند.

با ما همراه باشید تا از دیگر اطلاعات درباره این محصول و دیگر محصولات فروشگاه ما مطلع شوید

 

  قیمت بلبرینگ بزرگ

بلبرینگ آخن یکی از شرکت های معتبر و موفق با سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی فروش بلبرینگ در برند های متنوع همچون بلبرینگ INA و دیگر بلبرینگ SKF و همچنین فروش یاتاقان صنعتی و توزیع انواع محصولات صنعتی اعم از انواع زنجیر صنعتی و … با بهترین کیفیت ها و خدمات می باشد. به علاوه این شرکت تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن نه تنها به تهران و سایر کلان شهر ها بلکه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر قیمت بلبرینگ و دیگر قیمت یاتاقان و خرید این محصولات صنعتی تنها کافی است تا از مشاوران ماهر و پشتیبانی ۲۴ ساعته ی ما در صفحه ی تماس این وب سایت بهره گیرید.

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید