فروشگاه بزرگ خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

در میان بازی های گوشی موبایل ۲ بازی طرفداران بیشتری دارد ، کلش رویال و کلش آف کلنز .در نقطه به نقطه جهان اکانت های این دو بازی به قیمت های مختلف معامله میشوند. از سایت های معروف جهانی که مکانی برای آگهی کردن اکانت این بازی هاست میتوان به سایت igvault اشاره کرد.

کانال تلگرام , روبیکا و اینستاگرام برای خرید و فروش اکانت کلش و کلش رویال

در کشور ما نیز اکانت های این بازی ها خرید و فروش مییشوند .کانال ها و گروه های تلگرامی یا پیج های اینستاگرامی برای این منظور باز شدند و اقدام به واسطه گری میان خریداران و فروشندگان فعالیت میکنند.

معتبرترین فروشگاه اکانت کلش آف کلنز و اکانت کلش رویال

اعتماد به فروشگاه شرط اول معامله است و هر فروشنده یا هر خریداری برای معامله در یک مجموعه باید به واسط اعتماد داشته  باشند. متاسفانه اکنون کانال و گروه های تلگرامی هستند که معتبر نمیباشند و وارد شدن به چنین کانال هایی اشتباه محض است.

به طور کلی برای اینکه بدانید که کدام واسطه معتبر است یک راه وجود دارد ؛ یک واسط معتبر دارای یک سایت رسمی میباشد و فقط یک کانال یا گروه تلگرامی بسند نمیکند. بنابراین در صورتی که اکانت یا مبلغ شما از دستتون بره از مراجع قانونی میشه پیگری کرد. یک مدیر سایت هم هرگز اعتبارشو به خاطر یک اکانت زیرسوال نمیبرد.

در اینجا یک وبسایت قدیمی که با سابقه بالا و اعتبار بالا که اعتماد کل کشور را جلب کرده است و دارای یک سایت در اول نتایج جستجوی گوگل است به شما معرفی میکنیم.

وب سایت بزرگ نوین کلش فروشگاه بازی های آنلاین گوشی است که در این وبسایت هم میتوانید اکانت ها را با اطمینان کامل خریداری کنید و یا اکانت های خودتون رو در این سایت آگهی کنید.

کانال های خرید و فروش اکانت کلش

برای سهولت کار کاربران نوین کلش ، در اکثر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، روبیکا و اینستاگرام فعالیت میکند و با عضو شدن در این کانال ها میتوانید آگهی های جدید را ببینید .

کانال تلگرام خرید و فروش اکانت کلش با آیدی novinclash@ در دسترس است و با جستجوی این آیدی میتوانید در کانال تلگرامی نوین کلش عضو شوید.همه آگهی های جدید که فروشندگان در سایت آگهی میکند بلافاصله در کانال تلگرام نیز منتشر میشود.

کانال روبیکا خرید و فروش اکانت کلش با آیدی مشابه یعنی novinclash@ در دسترس هست و میتوانید در اپلکیشن روبیکا در قسمت پیام دهی این آیدی را جستجو کنید و در کانال روبیکا عضو شوید

پیج اینستاگرام خرید اکانت کلش نیز با آیدی novinclash_com قابل دسترسی است و میتوانید با جستجوی این آیدی پیج نوین کلش را دنبال کنید.

 

نحوه خرید اکانت کلش

قبل از همه چیز شما میتوانید به وبسایت نوین کلش با آدرس novinclash.com مراجعه کنید و با انتخاب دسته بندی مانند کلش آف کلنز آگهی های این بازی را ببینید و خریداری کنید.جهت خرید اکانت کلش و مشاهده اکانت های کلشی میتوانید در کانال های فوق که ذکر شد عضو شوید و اگهی ها را قبل از همه کاربران ببینید تا موقعی که یک اکانت بهتر با قیمت مناسب دیدید خریداری کنید..

از قوانین جالب سایت این است که شما بعد از خرید اکانت کلش آف کلنز یا کلش رویال به مدت ۲۴ ساعت آن را تست میکنید و وبسایت بعد از گذشت این مدت مبلغ فروشنده را واریز میکند. در صورتی که اکانت مشکلی داشته باشد نگران نباشید معامله کنسل خواهد شد مبلغ شما به خودتان برگشت داده میشود.

بعد از خرید اکانت کلش رویال یا کلش آف کلنز همه کاربران سوالاتی در مورد ورود به اکانت یا مواردی از این قبیل دارند که باید بپرسند. پشتیبانی ۲۴ ساعته وبسایت نوین کلش به اعتبار آن می افزاید و شما در هر ساعتی از شبانه روز پیام دهید جوابگو خواهند بود.

 

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید