معرفی سرور HPE ML

سرورهای HPE در مدل های مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید و عرضه شده اند. یکی از مدل های پر کاربرد و پر طرفدار در بین خریداران سراسر جهان، سرور پرولیانت HPE مدل ML است. در ادامه به بررسی این مدل سرور خواهیم پرداخت.
سرورهای ML همانند سرورهای ورک استیشن بصورت ایستاده قرار میگیرند. این دستگاه ها قابلیت ارتقا دارند و به دلیل توانایی فنی مناسب خود، مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته اند. این سرور ها می‌توانند بار کاری ۱۰ تا ۱۰۰ کاربر را پردازش کنند و در سریع ترین زمان پاسخ دهند.
همان طور که گفته شد سرور اچ پی پرولیانت ML قابلیت ارتقا دارد. به این معنی که شما می‌توانید از پردازنده‌ها، رم‌ها، هارد ها و اس اس دی ها و تجهیزات مختلف استفاده نمایید. اینکه چطور بهترین کانفیگ سرور را مناسب برای حجم کار خود انتخاب کنید نیاز به تخصص و تجربیات کاری دارد. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت پردازش رایان پژواک در این رابطه مشاوره رایگان دریافت کنید.
نسبت به هزینه پرداختی میتوانید سرور ML را به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر شخصی استفاده کنید. دلیل این امر هم میتواند عملکرد بهتر و پایداری بالاتر در این سرور های باشد.
آشنایی بیشتر با سرور ML اچ پی ای
اولین نسل سرور ایستاده در حدود سال ۱۳۹۰ وارد بازار جهانی شد و به دلیل استقبال خوب و همچنین نیاز مردم مورد توجه قرار گرفت. نسل بعدی آن چند سال بعد معرفی شد و تا به امروز مدل های مختلفی عرضه شده اند. سرورهای ML کانفیگ مناسبی در مقابل بودجه شما ارائه میکنند.

از معروف ترین مدل های سرور پرولیانت HPE ML در ایران میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ سرور hpe ml350 g9
⦁ سرور hpe ml150 g9
⦁ سرور ml30 g10
⦁ سرور ml110 g10
⦁ سرور ml110 g9
⦁ سرور ml30 g9
راهنمای بیشتر در مورد سرور پرولیانت HPE

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در ارتباط با سرورهای HP و تجهیزات شبکه و دیتاسنتر دارید میتوانید بصورت رایگان با کارشناسان فروش پردازش رایان پژواک در تماس باشید.

حتما ببینید

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

در صورتی که شما در منطقه شمالی تهران زندگی می کنید و تمایل دارید تعمیر ساید بای ساید خود را به نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس بسپارید، نیازی نیست که برای این منظور از شعب در مرکز تهران کمک بگیرید